تبلیغات محیطی شهرداری مشهد

وبلاگی جهت رشد و توسعه علم میان مردم مهربان ایران

تبلیغات محیطی شهرداری مشهد

۱,۰۹۸ بازديد
بلوار فردوسی
بلوار پوبدا
بلوار وکیل آباد
بلوار معلم
میدان تقی آباد
بلوار سجاد
بخش ملک آباد
بلوار احمدآباد
و هست
اجرای تبلیغات در هر منطقه بستگی به محل توزیع و فروش هر محصول یا کالا دارد، به عنوان مثال در خیابان فلسطین می توانید کاشی و سرامیک یا دکوراسیون داخلی را جستجو کنید. بنابراین در این حوزه بیلبوردهای مربوط به این صنعت از کارایی بالاتری برخوردار هستند.

تبلیغات محیطی شهرداری مشهد

ضمناً محوطه های اطراف حرم مطهر برای تبلیغات محیطی شهرداری مشهد گردشگری و توریستی و یا برای تبلیغات اینترنتی در مناطق شلوغ و متراکم مشهد بسیار مناسب و مؤثر است و این مکان ها مناطق ویژه ای برای تبلیغات محیطی محسوب می شوند و در صورت نوع محصول یا اگر این برند پرطرفدار است، می توان آن را در تمام نقاط شهر اعم از مناطق بالا و پایین شهر مانند اسنک لینا، چی توز و غیره که خطاب به کودکان است، اجرا کرد و هر قشری می تواند خوش آمدی.

استرابورد مشهد

مشهد به عنوان دومین شهر بزرگ و پرجمعیت ایران، هر ساله پذیرای خیل عظیم زائران و گردشگران است. این شهر با بیش از 351 کیلومتر مربع وسعت، بیش از 3 میلیون شهروند را در دل خود جای داده و به دلیل وجود بارگاه مطهر رضوی، سالانه حدود 27 میلیون زائر به این شهر مقدس مشرف می شوند. به دلیل این جمعیت زیاد، رزرو تبلیغات و بیلبورد در مشهد نسبت به شهرهای با جمعیت کمتر کارایی بالاتری دارد. در این مقاله تمامی نکاتی که باید در مورد اجاره بیلبورد در مشهد بدانید را مرور می کنیم و در ابتدا شما را با قیمت تبلیغات سبز در مشهد و عوامل موثر بر قیمت رزرو بیلبورد در مشهد آشنا می کنیم.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.